Oblikovanje in/ali realizacija akcij direktnega marketinga


100_0937.JPG

Pri akcijah direktnega marketinga smo kot ribiči v kalnem. Za največjo ribo je treba pripraviti trnek prav za njo. Ne metanje trnka v vodo, samo prava vaba jo privabi. Prav tako je pri pošiljanju pošte. Katere besede uporabiti, kako oblikovati, kaj in kako sporočiti naslovniku - kupcu ali partnerju. Ne pozabite še na nekaj: poštnina je včasih dražja kot pa oblikovanje in tisk!!

Pri akcijah direktnega marketinga je značilna personalizacija - velikokrat ni samo naslovljena kuverta, ampak tudi osebno naslovljen dopis. Lahko je tudi več naslovljenih dopisov naenkrat. Pri malih nakladah se ve, da je lahko vse narejeno z digitalnimi tiskalniki, pri najnižjih nakladah je dovolj že domači namizni tiskalnik.

Pri povečevanju naklade pa se povečajo stroški izdelave po izvodu. Domači tiskalnik je sicer poceni, ima pa dokaj visoko ceno izpisa, ki lahko pride do več deset Euro centov na izvod. Zato je potrebno večje naklade pripraviti na profesionalnih strojih, kjer je odtis nižji, praviloma pa tudi boljši. Pri večanju naklad pa pride do še enega premisleka. Kdaj je bolje tiskati klasično offset tiskovino in personalizirati samo del tiskovine, saj vemo, da je barvni digitalni odtis smiselen do nekje 600-1000 kosov, potem pa je že cenejši offset s črnobelo personiziranimi teksti. Problemi nastanej tudi z različnimi materiali, formati, posebnimi barvami ... Če potrebujete pomoč, pokličite nas...

Z revolucionarnim Xerox ekološkim tiskalnikom smo uspeli barvne tiskovine - mailinge spraviti v cenovno področje črnobelih tiskovin. Cena in kvaliteta, oboje je zelo zanimivo za pošiljanje pisemskih pošiljk za prodajo produktov, kjer barva proda več. In takih produktov je veliko.

Pokličite 031 366 222, Mitja Košak vam bo svetoval, kako z barvnimi tiskovinami za ceno črnobele prodati več.

Priporočamo
Zadnji članki
Hitro iskanje po tagih
Spremljaj nas na
  • Facebook Classic
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Classic
  • Google Classic