Nekateri projekti in reference
Ponosni smo, da lahko napišemo imena naših naročnikov in predstavimo izdelek, opišemo skupno delo.
Nobenega od predstavljenih primerov nismo naredili sami... vedno je tu naročnik!
Zaupajo nam: AMZS, Citypark, Mercator, Ministrstvo za kmetijstvo, Xerox, Hilti, Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine, A-Cosmos, Summit avto, Mestna občina Ljubljana, Mestna občina Novo mesto, Zavod za turizem Kamnik, Domžale, GZS Nepremičninska zbornica, Lecip, Razvojni centri, Fakulteta za dizajn, Fakulteta za informacijske študije, Fakulteta za organizacijske študije, Fakulteta z industrijski inženiring, Visoka šola za upravljanje podeželja, Gea-College, Narodna galerija, Komorni godalni orkester slovenske filharmonije (Sozvočja), Festivali Bled Film festival, Ljubljanske vinska pot, Festival vin, AMTK, AMD Ljubljana, WEBSI, E-laborat, Lisac & Lisac, ZIL, PUN, Ambasade Britanije, Kitajske in Italije, Zavod Tiporenesansa, ter druga večja in manjša podjetja.
Celostno marketinško in oblikovno sodelovanje
Za koncert, ki je postal uspešnica, smo pripravili vse marketinške materiale ter na koncu še promo CD s posnetki tega koncerta.
CGP kataloga, sodelovanje z oglaševalci, priprava dogodka, vsebine in tisk. Na koncu pa smo katalog v Moskvi še osebno delili :)
Koncept, oblikovanje in priprava za tisk. V ruščini seveda.
Priprava kataloga CGP na osnovi danega logotipa. Ureditev, strokovne priprave in določitve uporabnih elementov.
Za potrebe nastopa na sejmu v Shanghaju, smo pripravili koncept, oblikovali in pripravili za tisk katalog. V kitajščini seveda. Prevode je zagotovil Kompas.
Celostna podoba, redne marketing aktivnosti, oprema lokala z materiali CGP.
Skupna akcija štirih fakultet - za večjo prepoznavnost smo ustvarili nov brand, ki je v nekaj letih postal pomembna ikona skupine fakultet.
Nekaj let priljubljena lokacija z odlično hrano za kosila in malice. Poslovni model je bil premišljen in delovni čas je bil samo do 16h.
Kompletna zasnova, oblikovanje, koncepti spletnega nastopa ter izvedba tiskovin ter spletne predstavitve.
Oblikovanje in izvedba: Vabila, materiali za razstavo, razstava, pomoč pri dogodku
Od vsebine, oblikovanja, priprave za tisk, pa do nadzora nad tiskom.
Fakulteta ima svojo identiteto, hkrati pa je prepoznavna v skupini s katerimi se pojavlja v javnosti.
Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine; redno glasilo zbornice. Pripravljeno kot brošura, aktualne novice in prosket s predstavitvijo zbornice.
Fakulteta ima svojo identiteto, hkrati pa je prepoznavna v skupini s katerimi se pojavlja v javnosti.
Visoka šola za upravljanje podeželja - GRM. Fakulteta ima svojo identiteto, hkrati pa je prepoznavna v skupini s katerimi se pojavlja v javnosti.
Fakulteta ima svojo identiteto, hkrati pa je prepoznavna v skupini s katerimi se pojavlja v javnosti.
Oblikovanje CGP, brošur, prospektov, letnih poročil
Celostna grafična podoba, poslovne tiskovine, table in oblikovanje spletne strani.
Celostna grafična podoba, poslovne tiskovine, table in spletni materiali.
Celostna grafična podoba, poslovne tiskovine, table.
Celostna grafična podoba
Celostna grafična podoba
Celostna grafična podoba
Celostna grafična podoba
Celostna grafična podoba
Direktni marketing in lojalnostni progami
Direktni marketing še vedno sporoči prejemniku, da ga pošiljatelj ceni in temu primerni so tudi odzivi. Za večanje lojalnosti, pošiljanje dobrih ponudb, rezultate imamo tudi več kot 6%!!
Na področju B2B in uvajanju novih storitev je naslovljena direktna pošta še vedno najuspešnejša.
Direktni marketing še vedno sporoči prejemniku, da ga pošiljatelj ceni in temu primerni so tudi odzivi. Za večanje lojalnosti, pošiljanje dobrih ponudb, rezultate imamo tudi več kot 6%!!
Direktni marketing še vedno sporoči prejemniku, da ga pošiljatelj ceni in temu primerni so tudi odzivi. Za večanje lojalnosti, pošiljanje dobrih ponudb, rezultate imamo tudi več kot 6%!!
Podpora dogodkom, sejmi
Notranja oprema prostorov - z nalepkami predelane steklene površine naredijo prostor večji, ga omejijo ali pa mu dajo dodatno dinamiko.
Notranja oprema prostorov - z nalepkami predelane steklene površine naredijo prostor večji, ga omejijo ali pa mu dajo dodatno dinamiko.
Notranja oprema prostorov - z nalepkami predelane steklene površine naredijo prostor večji, ga omejijo ali pa mu dajo dodatno dinamiko.
Queen birthday party je eden ključnih dogodkov, ko se novonastavljeni veleposlaniki predstavijo javnosti s povabilom na vrtno zabavo. Bobby, royal guard in piper so ključni gostje dogodka. Včasih kar naprintani in na stojalih, vedno pa poleg glavnega ozadja za govorcem pričarajo avtentičen vtis dogodka.
Oprema ozadij, ki so postavljena na ključna mesta pripomorejo k uspehu novinarske konference - da se blagovna znamka čim bolj predstavi.
Oprema ozadij, ki so postavljena na ključna mesta pripomorejo k uspehu novinarske konference - da se blagovna znamka čim bolj predstavi.
Celostna podoba dogodka, podprta s spletno stranjo, bannerji, opremo dogodka, katalogom sodelujočih ter brošurico.
SKupni nastop skupine fakultet je bil podprt z izvedbo oglasov, radio promocije, tiskovin na sejmu, vabil, kot tudi s samim nastopnim prostorom.
Izvedba tiskovin, oprema prostorov, POS
Oblikovanje, združevanje dveh CGP v enotno sporočilo, priprava za tisk in polepitev vozil.
V Portorožu so se srečali državniki naše regije. Obdelava vozil brošure, zgibanke, POS materiali.
Za svoje stranke SUmmit avto ponudi tudi kolesa. Seveda so temu primerno opremljena.
Oblikovanje, združevanje dveh CGP v enotno sporočilo, priprava za tisk in polepitev vozil.
Izdajno mesto za vozila smo opremili tako, da je to dobro vidno na vseh spletnih oglasih, hkrati pa je mesto izdaje vozila prijetno in poudari spoštovanje do kupca vozila.
Oprema vozila, skladno s CGP naročnika.
Spletni projekti, povezani z ostalimi dejavnostmi
Ohranjamo milijone življenj je projekt, ki traja 10 let. vsako leto ga prenovimo, ljudje pa se lahko zavežejo k varni vožnji in si naprintajo lastno zavezo.
Varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano je pomemben element v verigi preskrbe od kmeta - oziroma proizvajalca hrane do potrošnika kot porabnika teh dobrin.
V sklopu direktnega marketinga smo pripravili posebno spletno stran z anketo in informacijami o novi storitvi podjetja Hilti. Projekt je z 17% izpolnjenih anket presegel vsapričakovanja.
Oblikovanje spletne strani kot dela zaključene celote kompletne predstavitve zbornice.