Kdo ali kaj je Solos?

Mitja Košak, dipl. ekon.

 

Ekonomist podjetnik, čeprav najprej študiral avtomatiko/robotiko, kot študent delal v razvojnem oddelku Iskre, nato kot programer in predavatelj na IJS, na takratnem odseku za uporabno matematiko. V tem času sem napisal dve knjigi o bazah podatkov – Paradox in Paradox 4.0. ustanovil Mitcom, delal kot direktor in vodja projektov, razvojnik. Diplomo iz podjetniških ved zaključil z Magna Cum Laude, magisterij v zaključnih raziskovalnih delih – tema: Vedenje kupcev pod vplivom interneta in socialnih medijev. Od 2013 habilitiran predavatelj na Fakulteti za dizajn z lastnim predmetom Tehnologije grafičnih procesov.

 

m: 031 366 222

e: mitja.kosak@solos.si

 

 

 

 

 

 

 

Sabina Košak, u.d.i.a.

 

V času študija in kasneje v grafičnem oblikovanju. Občutljiva na jezik, se v oblikovanju osredotoča na skladnost sporočila v besedni in grafični obliki. Je habilitirana predavateljica na Fakulteti za design.

 

m: 041 626 890

e: sabina.kosak@solos.si

 

 

 

EKIPA: Teja in Damjan sta grafična inženirja, s kilometrino zahtevnih projektov računalniške priprave, nadzora in vodenja projektov zahtevnega tiska, montaže, digitalnega tiska in sploh široka strokovnjaka v grafiki in računalniških programih z njimi povezanimi.

Ideje brez

realizacije so sanje.

 

Solos je
  • marketinško-oblikovalska agencija (vizualne komunikacije)
  • agencija za izvedbo grafičnih idej
  • grafični inženiring, priprava za tisk, offset in digitalna tiskarna

 

Naše poslanstvo je nuditi podjetnikom, oblikovalcem, marketing službam in drugim, ki se ukvarjajo s pripravo marketinških akcij, čim boljšo zasnovo in podporo pri izvedbi le-teh - s svetovanjem, vodenjem ter dejansko izvedbo.

 

Izobraževanje je del naše komunikacije.

 

Kdo so naši naročniki:

 

  • Velika podjetja, ki potrebujejo strokovno izvedene marketinške storitve – od strateških do operativnih, vse pri enem izvajalcu, s čim manj posredniki. Tipične storitve so od vodenja blagovnih znamk, lojalnostnih programov do izvedbe internih ali prodajnih publikacij.
     

  • Srednje velika podjetja, ki z občasnimi akcijami ne potrebujejo velikih agencij, temveč prilagodljivega partnerja, ki si vzame čas razumeti ključne dejavnike uspeha in unikatnost naročnika. Le-ti lahko izberejo samo posameznih storitev – svetovanje, oblikovanje, storitev marketinga ali pa samo tisk.
     

  • Mala podjetja in s.p.-ji, ki potrebujejo svetovalca in vodjo projektov za posamezne manjše ali večje akcije, samo posamezno storitev ali pa samo nasvet, kako na trgu širiti svoj posel.
     

  • Samostojni oblikovalci, marketing službe večjih podjetij, direktorji manjših podjetij, za realizacijo svojih grafičnih idej. Ko je že znano, kaj je potrebno narediti, pa ne veste, kako bi to izpeljali. Ko so oblikovalski projekti postali zahtevni in je potrebno vključiti izkušnje. Zaupajte nam izvedbo tiskovin na ključ.
     

  • NOVO - Poslovni modeli: ko marketing ne uspe prodati dovolj, je potrebno pogledati, zakaj drugim uspeva. Delavnice in vodenje skozi procese sprememb. Včasih je potrebno poleg marketinških nagovorov spremeniti še kaj v podjetju, da boste spet uspešni.
     

  • NOVO - priprava tiskovin v različnih svetovnih jezikih in še posebej tistih težkih za oblikovalce - RUSKO, KITAJSKO, ARABSKO! V povezavi s partnerskimi prevajalskimi podjetji. Preverite, zakaj tudi podjetje, kot je Kompas svoje tiskovine pripravlja pri nas. Zaupajo nam tudi velike ambasade v Sloveniji!

 

 

Solos že od 1998

 

Ustanovljeno leta 1998 kot izvedbeno podjetje agencije Mitcom, ki bila je v takratnem času agencija velikim podjetjem, kot so Loterija Slovenije, Zavarovalnica Triglav, BTC, AMZS, Ljubljanske mlekarne in druga. Izkušnje večletnega dela iz področja uvajanja računalnikov v grafično in oblikovalsko delo je dokazovalo, da bo razvoj hiter tudi v Sloveniji.

Najprej zastopnik Hyphen-Agfa za Jugoslavijo, naučimo se tehnologije priprave z računalniki. Z nabavo enega najboljših sistemov za pripravo tiskovnih form Scitex Creo smo postali dobavitelj filmov za tisk največjim takratnim slovenskim tiskarnam, Schwarz, MKT.

 

Canon Adria nas povabi za partnerja na področju uvajanja digitalnih tiskarskih strojev na trg za leti 2004 do 2006. Pripravljamo izobraževanja, predstavitve in tiskamo digitalno. Kot tehnični svetovalci postavimo in usposobimo reprostudio Paloma Sladkogorska.

Nekje v tem času skupaj s Studio Moderna oblikujemo in izvajamo ves tisk za štiri lojalnostne programe za največjega slovenskega gumarja, kjer s posebnim načinom vodenja priprave za tisk in drugačnim pristopom v obdobju petih let pripravljamo in tiskamo vse tiskovine za pet blagovnih znamk za štiri države bivše Jugoslavije.

 

Prav tako naredimo poseben sistem naročanja tiskovin za franšizo. Uvedli smo projekt trojne zmage – franšizojemalec, franšizodajalec in mi – vsi smo bili zadovoljni, projekt traja že skoraj v 12-to leto! Kasneje smo podobno ponudili in sodelovali z Mercatorjem, Lek …

 

Smo ustanovni član združenja za direktni marketing Slovenije.

 

V letih 2003-2004 vzpostavimo klasično offset tiskarno in kasneje 2006 še digitalno. Tehnična postavitev je idealna za potrebe direktnega marketinga in posebnih tiskovin za protokole itd. Posebni stroji za tisk kuvert omogočajo tisk kuvert tudi do pol milijona tedensko; kar smo dejansko tudi dosegali, saj so bile potrebe take.

 

Z razvojem smo pridobivali znanje še s področja poslovnih modelov (pomagali smo postaviti kar nekaj realnih start-upov, ki danes delujejo in smo nanje ponosni), marketinga (naša posebnost je posebna pozornost na odnosu prodaja-marketing; soodvisnost in hkrati različnost).

 

Rastemo skupaj z zahtevami naročnikov. In si zaupamo.