top of page

Ne lažem; 17,5% se jih je odzvalo!

Kako smo pripravili mailing, na katerega se je odzvalo 17,4% pozvanih?

Sem že mislil, da nikoli ne bomo podrli starega rekordnega mailinga izpred nekaj let, ko smo za naročnika naredili mailing, ki je imel fantastičen rezultat. Čez 15% pozvanih je PLAČALO položnico. Pri čemer je šlo za specifičen produkt/storitev v vrednosti 29 EUR .

Pa smo v začetku poletja uspeli in števiko presegli!

Sicer je šlo za drugačen poziv (Call-To-Action) in tudi produkt je bil drugačen. Po vsebini, načinu prodaje in poslovnem modelu samega naročnika.

Prvi primer smo delali kompletno off-line. Klasika: tiskana in personalizirana: dopisni list, položnica, dodatna "informacija" in spakirano v kuverto. Naslovljena direktna pošta. Bistvo uspeha je bilo poznavanje prejemnikov, časovna omejitev, odlični timing pošiljanja, dodatni kartonček s podporo trditvam na dopisu, super enostaven in kratek tekst dopisa, pravilno pripravljena položnica in ... BAZA, seznam.

Naj vas spomnim matematike: Uspeh v procentih se izračuna tako, da delite število "uspehov" s številom vseh poslanih. Če dobro poznate prejemnike, potem jih znate primerno izbrati in torej pošljete samo tistim, za katere ste skoraj prepričani, da so pravi. Zelo enostavno.

Zmagovalni projekt smo naredili z uporabo mešanih kanalov:

1. Klasično pismo, dopis, kuverta; dopis prijazno vabi k sodelovanju preko ekskluzivnega e-maila, ki ga bo prejemnik dobil ob točno določenem času. (in ga je tudi dobil)

2. Elektronsko pismo, ki vabi na posebno spletno stran in se sklicuje na tiskan dopis

3. Spletna stran je posebej oblikovana, da prepriča obiskovalca, da to, kar bo prebral, pomeni korist, anketa, ki jo bo izpolnil, pa mu bo pomagala pri lastni odločitvi.

4. Na koncu ankete, s katero si je obiskovalec že sam izračunal koristi, ga čaka nagrada s študijo primera.

Bistvo uspeha je v več stvareh. Prva je zagotovo USP (unikatna ponudba) naročnika, prodajalca. Druga pa izbrana baza prejemnikov, kot tudi poznavanje le-teh. Naročnikov poslovni model je tisti, ki se je približal s ponudbo, ugled blagovne znamke pa zagotovil prepoznavnost pošiljatelja. Pozornost prejemnikov smo zagotovo dobili z usklajenimi mešanimi kanali dostopanja do njih.

Pri ugledu blagovne znamke profesionalci (digitalni) redno "POZABLJAJO", da je pošiljanje pisem še vedno način, ki zbuja ČUSTVA, kot so ZAUPANJE in VERODOSTOJNOST v napisano, v fizični material, ki smo mu ga poslali. Internet in spletne pošte je trenutno tako zelo veliko preveč, da se elektronska pošta, čeprav tudi tista pomembna, med vso NENAROČENO SPAM NESNAGO zagotovo izgubi, ali pa vsaj prevzame preveč pozornosti. Preverite malo svoje "namizje" - elektronsko in fizično.

Tekst na dopisu mora biti ustrezen prejemniku, besedilo je lahko tudi rahlo okorno, če se s tem približamo prejemniku. Smo testirali; pri določenih skupinah deluje "nižji" jezik bolj domače. Hkrati pa mora biti sporočilo poleg zapisa po AIDA (Attention, Interest, Desire, Action) še ustrezno kodirano. Težko kar tako razložim celo tezo, vendar uporaba pozitivnih ali negativnih besed primerno delujejo kot kode. Vprašanje je, s čim poskušate pridobiti bralca: s strahom pred izgubo (ugodnosti, škodo itd) ali s pridobitvijo vrednosti zanj.

Z direktnim marketingom, lojalnostnimi programi, dizajnom in tiskom se ukvarjamo že zelo dolgo. Naš najstarejši redni naročnik nas še vedno "gleda" po skoraj 18 letih sodelovanja.

Ampak nikoli nismo zaspali na lovorikah. Vedno gremo v korak s tehnologijo in stroko.

Iščemo projekt, ki bo premagal opisanega. Če menite, da je vaš projekt lahko kandidat za tak mailing, se ga že vnaprej veselimo. Takrat vam pokažem projekt o katerem sem pisal v tem blogu.

Pokažem vam tudi druge projekte z 5 do 6 % odziva. Dokazano s kuponi, ki so bili priloženi pismom... Pa primerjajte to z "ratingi" elektronskih pisem, kjer so odzivi 0,1% Sicer pa že sami veste, koliko kupcev morate dobiti, da se vam zadevo splača ponavljati.

Mitja Košak (031 366 222); mitja.kosak@solos.si

Priporočamo

Zadnji članki

Hitro iskanje po tagih

Spremljaj nas na

  • Facebook Classic
  • LinkedIn Social Icon
bottom of page