Ustvarite svoj lojalnostni klub (klub zvestobe) in obddržite svoje kupce pri sebi

Zakaj se splača zelo potruditi za lojalnost kupcev. Nova stranka vas stane več, ne samo zato, ker jo morate še poiskati. Več vas stane tudi zato, ker se morate za njo več potruditi, saj so njena pričakovanja (kot vedno) morda višja, kot ste jih vi pripravljeni izpolniti. Lojalna stranka točno ve, kaj bo pri vas dobila, na kakšen način in kdaj. In je zadovoljna. Ker je pri vas že kupovala.

Dejstvo je, da takrat, ko začne vaš konkurent uporabljati orodja za zadrževanje strank pri sebi, potem sili tudi vas, da se odločite. Ker stranke, ki do sedaj niso imele posebnega odnosa do vas ali konkurenta, sedaj odnos ima. Ampak ne z vami. Kreiranje lojalnostnih klubov je delo, kot vsako drugo delo: najprej moramo vedeti, kaj je naš cilj. Povečati število obiskov, povečati vrednost prodaje ob enem nakupu, ali pa kaj drugega. Kaj vam lahko ponudimo. Izkušnje pri vodenju lojalnostnih klubov, vodenje strategije in izvajanje vseh aktivnosti za pridobivanje novih članov ali pa direktno povečevanje prodaje. Kako izgleda manjši klub zvestobe (lojalnostni klub) 1. določitev ciljev, ki jih želimo doseči 2. kreiranje akcij, s katerimi usvarimo klub 3. delo na vsebini kluba (kupcem je treba dokazati uporabnost kluba) 4. vodenje kluba skozi leto to pomeni: naredili bomo načrt, kreirali sezname strank (!!! in upoštevali Zakon o varovanju osebnih podatkov), pošiljali bomo akcijske ponudbe, bone, vaučerje - popustniške točke, vodili klub in stanje bonusov znotraj kluba ter vam pošiljali poročila. V primeru nastopa na sejmu ali drugje, bomo pripravili materiale za pridobivanje novih članov... pokličite me: Mitja Košak, 031 366 222

Priporočamo
Zadnji članki
Hitro iskanje po tagih
Spremljaj nas na
  • Facebook Classic
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Classic
  • Google Classic