Ustvarite svoj lojalnostni klub (klub zvestobe) in obddržite svoje kupce pri sebi

16.07.2015

Zakaj se splača  zelo potruditi za lojalnost kupcev. Nova stranka vas stane več, ne samo zato, ker jo morate še poiskati. Več vas stane tudi zato, ker se morate za njo več potruditi, saj so njena pričakovanja (kot vedno) morda višja, kot ste jih vi pripravljeni izpolniti. Lojalna stranka točno ve, kaj bo pri vas dobila, na kakšen način in kdaj. In je zadovoljna. Ker je pri vas že kupovala.

 

 

 


Dejstvo je, da takrat, ko začne vaš konkurent uporabljati orodja za zadrževanje strank pri sebi, potem sili tudi vas, da se odločite. Ker stranke, ki do sedaj niso imele posebnega odnosa do vas ali konkurenta, sedaj odnos ima. Ampak ne z vami.

Kreiranje lojalnostnih klubov je delo, kot vsako drugo delo: najprej moramo vedeti, kaj je naš cilj. Povečati število obiskov, povečati vrednost prodaje ob enem nakupu, ali pa kaj drugega.

Kaj vam lahko ponudimo. Izkušnje pri vodenju lojalnostnih klubov, vodenje strategije in izvajanje vseh aktivnosti za pridobivanje novih članov ali pa direktno povečevanje prodaje.

Kako izgleda manjši klub zvestobe (lojalnostni klub)

1. določitev ciljev, ki jih želimo doseči
2. kreiranje akcij, s katerimi usvarimo klub
3. delo na vsebini kluba (kupcem je treba dokazati uporabnost kluba)
4. vodenje kluba skozi leto

to pomeni: naredili bomo načrt, kreirali sezname strank (!!! in upoštevali Zakon o varovanju osebnih podatkov), pošiljali bomo akcijske ponudbe, bone, vaučerje - popustniške točke, vodili klub in stanje bonusov znotraj kluba ter vam pošiljali poročila. V primeru nastopa na sejmu ali drugje, bomo pripravili materiale za pridobivanje novih članov...

pokličite me: Mitja Košak, 031 366 222

Please reload

Priporočamo

Lojalnost ni brezplačna, niti brezpogojna

August 28, 2015

1/7
Please reload

Zadnji članki
Please reload

Hitro iskanje po tagih
Please reload

Spremljaj nas na
  • Facebook Classic
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Classic
  • Google Classic

MARKETING

inbound in direktni marketing

lojalnostni programi

poslovni modeli

OBLIKOVANJE

celostne podobe nove dobe,

vizualne komunikacije,

produktno oblikovanje

REALIZACIJA GRAFIČNIH IDEJ

izvedbeno oblikovanje

priprava za tisk

offset tisk, digitalni tisk

razvoj in tisk embalaže

Solos d.o.o., realizacija grafičnih idej,
Dunajska cesta 114,
SI-1000 Ljubljana, Slovenija

 

ideje@solos.si,

fax: 01 530 46 74, tel: 01 530 46 70,

www.sabinakosak.com, www.reaktiv.si