Direktni marketing je spet v modi! Tisti, poštni, tiskani, ko dobite pošto na mizo!

12.02.2015

Marketing miks je širok strokovni pojem in upošteva vse dejavnosti, ki jih počenjate, da bi lastno ustvarjeno vrednost menjali - največkrat za denar s kupci.


Solos je najprej v marketing vstopil kot izvajalec akcij in jih vrsto let uspešno realiziral. Sejmi, postavitve predstavitve, oprema notranjih prostorov, oblikovanje, design in direktni marketing.

Zadnja leta nam je zelo pri srcu direktni marketing. Predvsem zato, ker je naročnikom zelo lahko dokazati našo uspešnost. Akcije direktnega marketinga namreč že po nekaj dneh ali tednih pokažejo, koliko in kako uspešno smo tržili. Nič besedičenja okoli imidža - samo številke,  ki govorijo same zase.

 


Tipična pisemska direktna pošta je sestavljena iz personaliziranega dopisa, prospekta in kuverte. Zadnje čase je še bolj uspešna, ker je praviloma v naših poštnih nabiralnikih še manj pošte. Zato je bolj opazna.

 

 

 

Please reload

Priporočamo

Lojalnost ni brezplačna, niti brezpogojna

August 28, 2015

1/7
Please reload

Zadnji članki
Please reload

Hitro iskanje po tagih
Please reload

Spremljaj nas na
  • Facebook Classic
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Classic
  • Google Classic

MARKETING

inbound in direktni marketing

lojalnostni programi

poslovni modeli

OBLIKOVANJE

celostne podobe nove dobe,

vizualne komunikacije,

produktno oblikovanje

REALIZACIJA GRAFIČNIH IDEJ

izvedbeno oblikovanje

priprava za tisk

offset tisk, digitalni tisk

razvoj in tisk embalaže

Solos d.o.o., realizacija grafičnih idej,
Dunajska cesta 114,
SI-1000 Ljubljana, Slovenija

 

ideje@solos.si,

fax: 01 530 46 74, tel: 01 530 46 70,

www.sabinakosak.com, www.reaktiv.si