Dobra ideja mora biti podprta z odlično izvedbo

 

Text.

Prodaja in marketing

Treba je postaviti pravo mejo med marketingom in prodajo. Marketing naj bi poskrbel, da pridejo pravi kupci na vaša vrata. Prodaja naj bi poskrbela za sam proces prodaje 1:1 in nazaj sporočala marketingu, koga naj pripelje naslednjič. Na kratko. 

Med službami marketinga in prodaje vedno bijejo boj, kdo je bolj pomemben in kdo je bolj zaslužen, da kupci kupujejo. Razumevanje odnosa pomeni veliko prednost pri končnemu rezultatu - dobičku...

Text.

Poslovni modeli

Ko stroški marketinga presegajo smiselne obsege in ko prodaja ne uspe z velikim trudom pridobljenih kontaktov spremeniti v kupce ... razmislite o spremembi, popravkih in inovacijah poslovnega modela. Dokler je še čas...

I'm a paragraph. I'm a great place for you to let your users know a little more about me. Double click me to change me and add your own content. To customize me and change my font click on the Design tab in the property panel.

Kreiranje spletnega mesta, ki bo povezano s socialnimi omrežji, ki bo znalo ločiti med obiskovalci spletne strani, ki iščejo ideje, da bodo nekaj naredili sami (DIY) in tistimi, ki zares iščejo vašo storitev je naše delo. Poznamo poti za doseganje ciljev, ki si jih skupaj določimo.

Inbound marketing

Inbound marketing so poimenovali tisti, ki so ugotovili, da klasično poimenovanje internetnih in off-site trženskih naporov ne zadošča več. Pomeni skupno in usklajeno marketinško orodje, ki upošteva kupčeve odločitve, da poišče čim več informacij preko blog in drugih internet platform, hkrati pa ga lahko mi s pravilno pripravljenimi vsebinami - content management - vodimo, da zaupa ravno nam.

Inbound vsebuje znanje in orodja za celotnen nastop. Spletna stran, blogi, novice, newslettri - pisma, hkrati pa vsa socialna omrežja, ki jih lahko priključimo našemu produktu. z odlično podporo lahko natančno ugotovimo kdo je naš kupec. Dejansko moramo pozabiti, da ogromne količine obiskovalcev pomenijo tudi veliko kupcev. To nikoli ni bilo res. S temi sistemi pa lahko ugotovimo celo, kdo od obiskovalcev je v kateri nakupni stopnji in dejansko ga lahko pokličemo šele takrat, ko je pripravljen kupit.

1/1

Please reload

MARKETING

inbound in direktni marketing

lojalnostni programi

poslovni modeli

OBLIKOVANJE

celostne podobe nove dobe,

vizualne komunikacije,

produktno oblikovanje

REALIZACIJA GRAFIČNIH IDEJ

izvedbeno oblikovanje

priprava za tisk

offset tisk, digitalni tisk

razvoj in tisk embalaže

Solos d.o.o., realizacija grafičnih idej,
Dunajska cesta 114,
SI-1000 Ljubljana, Slovenija

 

ideje@solos.si,

fax: 01 530 46 74, tel: 01 530 46 70,

www.sabinakosak.com, www.reaktiv.si