top of page

Prava orodja za povečanje prodaje

 

Marketing

Poiščite kupce, na tak ali drugačen način

Skupaj bomo poiskali prave poti do kupcev. Izbira pravega kanala je velikokrat ključna za uspeh projekta. Uporabiti SMS, direktno pošto ali pa sejemski nastop? Je bolje na sejmu deliti letake ali organizirati nagradno igro?

Vaš problem postane naš izziv. Na osnovi izkušenj bomo poiskali najboljšo pot do čustev vaših potencialnih kupcev.

Direktni marketing - pisma off in on-line

Direktno naslovljena pisma delujejo vsaj 10x bolje kot elektronska. Odvisno sicer od tega, kaj prodajate, vendar naše izkušnje kažejo, da pri produktih od 50 eur naprej zagotovo prinašajo več odziva.

Pisemske pošiljke imajo na končne kupce drugačen učinek. Z njimi boste prejemnikom sporočili, da jih cenite, da ste jim pomembni in zato je tudi odziv mnogo boljši.

 

O tem sem pisal tudi v mojem blogu.

Inbound marketing

Inbound marketing so poimenovali tisti, ki so ugotovili, da klasično poimenovanje internetnih in off-site trženskih naporov ne zadošča več. Pomeni skupno in usklajeno marketinško orodje, ki upošteva kupčeve odločitve, da poišče čim več informacij preko blog in drugih internet platform, hkrati pa ga lahko mi s pravilno pripravljenimi vsebinami - content management - vodimo, da zaupa ravno nam.

Inbound vsebuje znanje in orodja za celotnen nastop. Spletna stran, blogi, novice, newslettri - pisma, hkrati pa vsa socialna omrežja, ki jih lahko priključimo našemu produktu. z odlično podporo lahko natančno ugotovimo kdo je naš kupec. Dejansko moramo pozabiti, da ogromne količine obiskovalcev pomenijo tudi veliko kupcev. To nikoli ni bilo res. S temi sistemi pa lahko ugotovimo celo, kdo od obiskovalcev je v kateri nakupni stopnji in dejansko ga lahko pokličemo šele takrat, ko je pripravljen kupit.

Prodaja in marketing

Treba je postaviti pravo mejo med marketingom in prodajo. Marketing naj bi poskrbel, da pridejo pravi kupci na vaša vrata. Prodaja naj bi poskrbela za sam proces prodaje 1:1 in nazaj sporočala marketingu, koga naj pripelje naslednjič. Na kratko. 

Med službami marketinga in prodaje vedno bijejo boj, kdo je bolj pomemben in kdo je bolj zaslužen, da kupci kupujejo. Razumevanje odnosa pomeni veliko prednost pri končnemu rezultatu - dobičku...

1/1

Please reload

bottom of page