Inbound marketing

Inbound vsebuje znanje in orodja za celotnen nastop. Spletna stran, blogi, novice, newslettri - pisma, hkrati pa vsa socialna omrežja, ki jih lahko priključimo našemu produktu. z odlično podporo lahko natančno ugotovimo kdo je naš kupec. Dejansko moramo pozabiti, da ogromne količine obiskovalcev pomenijo tudi veliko kupcev. To nikoli ni bilo res. S temi sistemi pa lahko ugotovimo celo, kdo od obiskovalcev je v kateri nakupni stopnji in dejansko ga lahko pokličemo šele takrat, ko je pripravljen kupit.

Inbound marketing so poimenovali tisti, ki so ugotovili, da klasično poimenovanje internetnih in off-site trženskih naporov ne zadošča več. Pomeni skupno in usklajeno marketinško orodje, ki upošteva kupčeve odločitve, da poišče čim več informacij preko blog in drugih internet platform, hkrati pa ga lahko mi s pravilno pripravljenimi vsebinami - content management - vodimo, da zaupa ravno nam.

Please reload